preskoči na sadržaj
 

ČLANOVI ŠKOLSKOG ODBORA

  1. Hrvoje Karabaić – PREDSJEDNIK, IZ REDA NASTAVNIKA I STRUČNIH SURADNIKA
  2. Dražen Nikolić – ZAMJENIK PREDSJEDNIKA, IZ REDA SKUPA RADNIKA
  3. Zvjezdana Morožin Karabaić - ČLANICA, IZ REDA NASTAVNIKA I STRUČNIH SURADNIKA
  4. Tatjana Hulak – ČLANICA, IZ REDA VIJEĆA RODITELJA
  5. Maja Polonijo – ČLANICA ,PREDSTAVNICA OSNIVAČA
  6. Nikša Franov – ČLAN, PREDSTAVNIK OSNIVAČA
  7. Ivan Jurešić – ČLAN, PREDSTAVNIK OSNIVAČA

 

Temeljem članka 12. Zakona o pravu na pristup informacijama, i članka 58. Statuta Srednje škole Hrvatski kralj Zvonimir, Školski odbor Srednje škole Hrvatski kralj Zvonimir, na sjednici održanoj dana 11. lipnja 2018. godine, donio je sljedeću

 

ODLUKU

o određivanju broja osoba kojima se osigurava istodoban neposredan uvid u rad Školskog odbora

 

I.

        Ovom se Odlukom određuje broj osoba kojima se osigurava uvid u rad Školskog odbora Srednje škole Hrvatski kralj Zvonimir (u daljnjem tekstu: Škole) te se utvrđuje postupak u vezi s prijavom osoba koje žele neposredno prisustvovati sjednicama Školskog odbora.

 

II.

        Sjednicama Školskog odbora istodobno mogu prisustvovati najviše tri osobe.

        Zahtjev za prisustvovanje sjednici (u daljnjem tekst: zahtjev) mogu podnijeti građani i udruge ili druge pravne osobe (u daljnjem tekstu: pravne osobe).

        U ime pravne osobe zahtjev podnosi osoba ovlaštena za njeno zastupanje uz navođenje imena najviše triju osoba koje će u ime pravne osobe prisustvovati sjednici Školskog odbora.

 

III.

        Zahtjev se podnosi elektronskim putem ili putem zemaljske pošte na obrascu dostupnom na internetskim stranicama Škole koji obrasci su sastavni dio ove Odluke.

        U obrazac se osim podataka o podnositelju zahtjeva unosi i podatak o točkama dnevnog reda sjednice Školskog odbora kojima podnositelj zahtjeva želi prisustvovati.

        Podnositelj zahtjeva može prisustvovati raspravi po najviše dvije točke dnevnog reda.

 

IV.

        Zahtjev se može podnijeti tek po objavi dnevnog reda sjednice Školskog odbora na internetskim stranicama Škole, a krajnji rok za podnošenje zahtjeva je 48 sati prije početka sjednice.

        U slučaju da je po pojedinoj točki dnevnog reda sjednice Školskog odbora podneseno više zahtjeva, pravo prednosti ostvarivat će ranije zaprimljeni zahtjev.

 

V.

        Podnositelji zahtjeva će o načinu na koji je riješen njihov zahtjev biti obaviješteni telefonskim putem ili elektronskim putem najkasnije 24 sata prije održavanja sjednice Školskog odbora.

 

VI.

 Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

 Klasa: 003-08-01/18                                                             Predsjednik Školskog odbora

 Urbroj: 2142-14-18-3/6

 Krk, 11. lipnja 2018. godine                                                __________________________

                                                                                            

 

INSTAGRAM ŠKOLE


FACEBOOK ŠKOLE


GODIŠNJAK 22/23

Priloženi dokumenti:
godisnjak qrkod.png


EUROPSKA UNIJA

 


Katalog knjižnice

Klikom na fotografiju otvara se katalog naše školske knjižnice. Pretražite je li lektira dostupna, pronađite naslove za seminarske radove i sl.

Zatrebate li pomoć, pitajte knjižničarke!

 


OBILJEŽAVAMO

EUČIONICA

Priloženi dokumenti:
EUcionica logo.jpg


EU PROJEKT SALL


ERASMUS+ PROJEKTI


Studij.hr

      

Priloženi dokumenti:
studij.jpg


ZAŠTITA SIGURNOSTI NA INTERNETU

ŠKOLA AMBASADOR

   


ĐIR PO KRKU

     


EKOŠKOLA


KALENDAR
« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju