2012-04-16 14:55:33

PROMOCIJA REGIONALNE TURISTIČKE PONUDE - GASTRO 2012.

 

 

 Na 32. Državnom i međunarodnom natjecanju učenika ugostiteljsko-turističkih škola Gastro 2012.  održanom u  Dubrovniku, od 16. do 19. travnja 2012. učenice 3. HTT razreda Mira Crnčić, Antonela Štefanić, Morana Babić i Sara Popović,  uz suradnju mentora, osmislile su i izradile plakat na temu:  Krk – otok glagoljice.

Komisija sastavljena od predstavnika Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Ministarstva turizma, Agencije za strukovno obrazovanje, Hrvatske turističke zajednice i medija, ocijenila je najboljim, u konkurenciji od dvadeset i dva plakata,  plakat naše škole.

Predmet natjecanja je izrada promidžbenog plakata. Učenici su pozvani osmisliti i izraditi plakat usko vezan uz promidžbu svoje regije na temu: zavičajna baština - tradicija i suvremenost, prirodne i kulturne znamenitosti kao prepoznatljiv turistički proizvod.

 

Cilj natjecanja je poticanje razvoja i obogaćivanje regionalne turističke ponude, jačanje interesa mladih za širenje i mogućnosti turističke promidžbe te podizanje interesa javnosti i lokalne zajednice za zanimanja u sektoru Turizam i ugostiteljstvo.

Krk – otok glagoljice

Slovo ima ime,

 znali su autori starih glagoljaških zapisa.

Svako je glagoljsko slovo prema tomu načelu dobivalo vlastitu »osobnost«, pa je A postajalo az, B buki, V vidi, G glagole, D dobro, E jest, Ž živite i tako redom.

Nazivi prvih desetak slova, poredanih u svoj definiran, azbučni slijed, daju smislenu rečenicu:

 »Az buki vidi glagole dobro jest živite zelo zemla….«

Prilagođena očekivanjima današnjeg čitatelja, ta se rečenica čita na sljedeći način:

 »Ja, koji slova znam, govorim da je dobro živjeti na zemlji….«


Srednja škola hrvatski kralj Zvonimir Krk