2013-01-30 00:28:33 Škola
Dugoročno akademsko postignuće je maraton, a ne sprint. To je stil života koji najbolje ide onim mladima koji posjeduju kvalitete stabilnog identiteta. A uprskati izgradnju identiteta možete i pretjeranom i premalom kontrolom. Kao i kod mnogih drugih stvari, rješenje je u ravnoteži. Ta se ravnoteža postiže tako da se omogući tinejdžeru sigurna zona unutar koje može otkriti tko je.
S pitanjima škole to znači da MORA ići u školu i da MORA proći, a hoće li nastojati biti izvrstan to mora sam odlučiti. To je nešto što ne možete forsirati. Stvaranje stabilnog identiteta postiže se dobrim, nježnim odnosom. Vaše će dijete naučiti donositi dobre odluke ako mu dopustite da ponekad donese i loše. Stalno inzistirati na ocjenama neće u djetetu probuditi dugoročnu ljubav prema učenju koju imaju ljudi koji postižu dugoročne akademske uspjehe. Umjesto toga, vaš će tinejdžer vjerojatno zamrziti školu i sve što je uz školu povezano. |
Srednja škola hrvatski kralj Zvonimir Krk |