Erasmus+ projekti
Erasmus+ mobilnost učenika
Lycee J. Verdier Montargis, Francuska
22. do 29. ožujka 2025.
Dnevnik mobilnosti
Dan prvi – polazak
Vec treću godinu za redom 10 učenika uputilo se u posjet partnerskoj školi Lycee J. Verdier u Montargisu, Francuska. Očekuje ih tjedan prepun novih izazova, prilagođavanja novim situacijama i stvaranja novih poznanastava i prijateljstva.
Dan drugi – snađimo se
Prvi radni dan za naše učenice na Erasmus+ mobilnosti. Jutro je započelo snalaženjem u pariškom metrou, slijedilo je upoznavanje znamenitosti Parisa uz prezentaciju o različitim spomenicima francuskog glavnog grada.
Dan treći – početak nastave
Prvog dana nastave u francuskoj školi učenice su imale priliku upoznati se sa školom domaćinom. Osim nastave stranih jezika domaćini su organizirali zadatak upoznavanja znamenitosti Montargisa. Učenici su radom u mješovitim timovima rješavali zadatke i upoznavali se međusobno što je odličan početak stvaranja mreže poznanstava.
Dan četvrti – dugi nastavni dan
Naše su učenice današnji dan u Srednjoj školi J.Verdier započele sudjelovanjem na različitim nastavnim satima kako bi mogle usporediti hrvatski i francuski obrazovni sustav. U komunikaciji s domaćinima usavršavale su svoje komunikacijske vještine s naglaskom na međukulturno razumijevanje. Budući nastava u Francuskoj traje i u poslijepodnevnim satima domaćini su organizirali izradu suvenira za nase učenice kao uspomenu na ovu Ersamus+ mobilnost.
Dan peti – povijest grada
Treći dan posjeta fancuskoj školi učenice su sudjelovale na nastavnim satima engleskog i španjolskog jezika, a osim izvršavanja projektnih zadataka imale su priliku kratko se upoznati s različitim programima koje francuska škola provodi. Učenice su posjetile specijalizirane učionice gdje su im domaćini prezentirali svoj nastavni rad. Budući je srijeda za francuske srednjoškolce “skraćeni dan” jer nastava traje do 13h umjesto do 18h poslijepodne je predviđeno za upoznavanje s poviješću Monatgrisa i izradu videa o iskustvima prethodnih dana.
Dan šesti – sport i druženje
Naše su učenice sudjelovale na nekoliko nastavnih sati uključujuci i tjelesnu i zdravstvenu kulturu što je bila prilika za povezivanje s domaćinima kroz sport. U popodnevnim satima odrađivale su zadatak usporedbe hrvatskog i francuskog obrazovnog sustava uz izradu kratkog videa zajedno s francuskim učenicima. Nakon napornog školskog dana koji je završio u 17 sati slijedila je večera i druženje s učenicima škole domaćina koji su smješteni u školskom učeničkom domu.
Dan sedmi – oproštaj od domaćina
Posljednjeg dana projektnih aktivnosti naša je Erasmus ekipa odradila završne zadatke u školi domaćinu nakon čega je uslijedila podjela certifikata za sudjelovanje. Nakon toplih pozdrava i želja za ponovnim susretom ekipa se uputila u Paris gdje ih je čekao kulturni programa uz posjet Louvreu, najpoznatijem svjetskom muzej. Naše su učenice izrazile zadovoljstvo sudjelovanjem na ovoj Erasmus mobilnosti učenika, sretne s novim iskustvima i prijateljstvima.
Dan osmi – povratak
Posljednjeg dana boravka u Francuskoj naša Erasmus ekipa provela je jutro u razgledavanju Parisa prije odlaska u zračnu luku i povratka kući. Nakon tjedan dana druženja i razmjene iskustava s francuskim prijateljima djevojke se vraćaju umorne, ali zadovoljne i prepune dojmova te sretne s činjenicom da Srednja škola Hrvatski kralj Zvonimir sudjeluje u Erasmus+ programu koji učenicima omogućuje drukčiju vrstu učenja i mogućnost povezivanja s vršnjacima na europskoj razini.
eTwinning
Povijest matematike/The History of Mathematics
Projekt „Historija matematike“/“History of mathematics“ se bavi proučavanjem povijesnih razdoblja u kojima su živjeli znanstvenici matematičari koji su dali veliki doprinos matematici kao znanosti. Učenici 1.G razreda su tijekom nastave na daljinu proučavali istaknute matematičare antičke Grčke (jonsko razdoblje, atensko razdoblje, Euklida, Eratostena, Arhimeda te postklasični helenizam). Zatim su matematičare prikazali na zanimljiv i inovativan način u obliku stripa. https://padlet.com/gordija21/6do0jifhdqdlq4pfProjekt je kod naših učenika potaknuo radoznalost, istraživanje i kreativnost te su razvili medijsku i digitalnu pismenost. https://twinspace.etwinning.net/91896