MEĐUPREDMETNA KORELACIJA
Učenici 2.G i 3.U razreda, u četvrtak 14. ožujka 2024., jutarnje su nastavne sate proveli ispijajući čaj uz poeziju i glazbu. Maturanti ugostiteljskog odjeljenja organizirali su jednostavni prigodni obrok - čajanku te su servirali i poslužili razne vrste čajeva i napitke od kave uz kroasane i čajne kekse. Učenici drugoga razreda gimnazije interpretirali su pjesme Crvene jabuke te su uz čitanje odabranih pjesama, analizu i glazbenu pratnju učenika na klaviru i gitari primjenjivali znanja iz književne teorije i upoznali se s glazbenim putovanjem sastava Crvene jabuke. Uživali smo u čaju i kavi, prigodnoj glazbi i poeziji, druženju i učenju te u mnoštvu smijeha i šale.
Ovakav suradnički tip nastave rezultirao je međupredmetnom korelacijom predmeta Hrvatski jezik, Glazbena umjetnost, Psihologija i Ugostiteljsko posluživanje. Stručni predmet, odnosno primjena praktičnih znanja u prepunom ugostiteljskom praktikumu omogućio je konobarima izvrsnu vježbu i primjenu znanja. S druge strane, uloga gostiju gimnazijalcima je pružila vježbu pravilnoga ponašanja u ugostiteljskome objektu, a učenici koji su vodili program i time uvježbavali svoje interpretativno čitanje, javno izlaganje i nastup, motivirali su ostale kolege da aktivno sudjeluju dosjećajući se teorijskih znanja. Interpretacijama lirskih pjesama koje uključuju znanja o vanjskoj i unutarnjoj kompoziciji djela, stilskim izražajnim sredstvima te također razgovor o emocijama i dojmovima koje na nas pjesme ostavljaju, ovaj smo susret učinili kako ugodnim, tako i učenicima iznimno korisnim i poučnim. Ugođaj su upotpunili učenici koji su pokazali svoje glazbeno umijeće izvodeći skladbe pjesama koje smo interpretirali.
Andreja Dunato, prof.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |