7. – 11. 2. 2022. Firenca, Italija
Erasmus akreditacija u području odgoja i općeg obrazovanja
2021-1-HR01-KA121-SCH-000004172
7. – 11. 2. 2022.
Firenca, Italija
Sudjelovanjem na strukturiranom tečaju A Satisfying School Experience: Strategies and Skills for Teachers nastavnica Mirjana Komadina Mergl stekla je kompetencije potrebne za stvaranje kreativnijeg okruženja u učionici te razumijevanja i identificiranja znakova izgaranja na poslu tzv. burnout syndrome.
Tijekom edukacije svaki je sudionik imao priliku za sebe odrediti strategije suočavanja sa stresom koje smanjuju napetost i negativne emocije i pomažu pronaći pozitivno rješenje. Sudjelovanjem na tečaju dobiveni su konkretni prijedlozi za prevenciju stresa, primjenjive u radu s nastavnicima, učenicima i roditeljima. Načini organiziranja i provođenja radionica uz upotrebu digitalnih alata za njihovu realizaciju (Google Obrasci, Lickertove ljestvice procjene, digitalna bijela ploča, Jamboard), iznimno su korisna za realizaciju budućih aktivnosti s dionicima odgojno-obrazovnog procesa s ciljem prevladavanja negativnih pojavnosti u školi.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |