preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
KURIKULUM I GPIP
INFORMACIJE 24/25
UDŽBENICI
KALENDAR 2024. /2025.

   

 

RASPORED ZVONA

Raspored zvona

1. 8,00 – 8,45

2. 8,50 – 9,35

Odmor 9,35 - 9,50

3. 9,50 – 10,35

4. 10,40 – 11,25

Odmor 11,25 - 11,40

5. 11,40 – 12,25

6. 12,30 – 13,15

7. 13,20 – 14,05

ARHIVA VIJESTI

        archive icon

 
E-DNEVNIK

   

   

VIJESTI IZ ŠKOLE

NE VOLIM TE ZBOG ONOG ŠTO JESI, VEĆ ZBOG TOGA ŠTO POSTAJEM KADA SAM S TOBOM

Image Hosting by PictureTrail.com

Pozivamo sve učenike i djelatnike naše škole, a i sve zainteresirane, na predstavu "Priča o Tanji i Mariju" koja će se održati  u petak, 13.veljače 2015. u 10,45  u sportskoj dvorani SŠ Hrvatski kralj Zvonimir.

U predstavi, koja je rađena prema istoimenoj knjizi Nataše Bijelić, glume i pjevaju učenici 2.G razreda te jedan maturant kao specijalni gost. Sve  se odvija pod redateljskom palicom prof. Zdenke Stegnjaić i uz tehničku podršku našeg domara Mire.

Ovo je priča o dvoje srednjoškolaca i njihovoj ljubavnoj vezi. Kada kažemo ljubavna veza, prva asocijacija nam je ljubav, nježnost, sviđanje. Možda nam padaju na pamet neki romantični filmovi ili knjige koje smo svi, zasigurno, gledali, čitali i gdje je sve idealno i savršeno. Ali vidjet ćemo iz priče koja slijedi da stvarnost nije uvijek tako “ružičasta”.

U nastavku vijesti provjerite jeste li u kvalitetnoj ljubavnoj vezi.

 


Prema istraživanju nasilja u adolescentnim vezama (Cesi, 2004.) 60% mladih ljudi izjavljuju da su doživjeli neki oblik nasilja u vezi, 43% mladih izjavljuju da su koristili neki oblik nasilnog ponašanja u vezi, 87% djevojaka i 57% mladića smatra da je nasilje u vezama ozbiljan problem. Najčešći oblik nasilja je ljubomora , posesivnost kontrola, optuživanje i emocionalne ucjene (48 % mladih je doživjelo ljubomoru) dok 17% mladih pristaju na nešto samo zato što im je neugodno ili ih je strah reći ne.
Među mladima 26% mladića i 13 % djevojaka ne smatra šamaranje nasilnim ponašanjem, također prema istom istraživanju 25 % mladića i 12 % djevojaka ne smatra prisiljavanje na seksualne odnose nasilnim ponašanjem. (svaki četvrti mladić očekuje da djevojka pristane na seksualni odnos ako je tijekom zajedničkog izlaska potrošio više novaca na nju).
Djevojke su sklonije doživljavati i činiti emocionalne (psihološke) oblike nasilja, dok mladići više koriste tradicionalne i seksističke stavove o rodnim ulogama, a skloni su i ne prepoznavanju određenih ponašanja kao nasilnih.

Također, prema Istraživanju rodno uvjetovanog nasilja u adolescentnim vezama (Nasilje ne prolazi samo, Cesi, 2007.) osjećaji i reakcije koje mladići i djevojke navode kao posljedice su kod djevojaka (osjećaj povrijeđenosti, tuge, nesigurnosti, nelagode, straha, srama i krivnje) dok su kod mladića ravnodušnost , emocionalna indiferentnost.

Upravo zbog toga CESI je pokrenuo Projekt prevencije nasilja u adolescentnim vezama u koji se uključila i naša škola programom NASILNE VEZE SU BEZ VEZE u koji su uključeni učenici 2.G razreda.

Cilj programa bio je :

- Informirati mlade o učestalosti, uzrocima i posljedicama nasilja u vezama.

- Osposobiti mlade za prepoznavanje nasilja te razviti mehanizme suočavanja s nasiljem u vezama.

- Utjecati na promjenu stavova koji podržavaju nasilje.

- Razviti i unaprijediti vještine potrebne za ostvarenje kvalitetne veze

- ...i sve to prenijeti drugim učenicima, kroz jedan zabavan i poučan način

 

Je li ti veza ravnopravna i kvalitetna, ili ne?

Ako si trenutno u vezi, postavi si slijedeća pitanja i sam/a procijeni je li ti veza kvalitetna i ravnopravna ili u njoj ima zlostavljanja.

Jesi li u vezi s nekim tko ...

DA

NE

Prema tebi se ponaša ljubomorno i posesivno?

 

 

Određuje ti tko može biti tvoj prijatelj/ica?

 

 

Provjerava gdje ideš i što radiš?

 

 

U tebi izaziva strah?

 

 

Bojiš se kako će reagirati na neke stvari?

 

 

Nasilan/nasilna je?

 

 

Eksplodira kad se naljuti?

 

 

Gura te ili namjerno zabija (recimo, o zid)?

 

 

Prečvrsto te hvata?

 

 

Vrši pritisak zbog seksa?

 

 

Za vrijeme seksa, koristi nasilje ili ga /je se bojiš?

 

 

Pokušava te izolirati od društva i/ili obitelji?

 

 

Omalovažava tvoje prijatelje/ice ili obitelj?

 

 

Pokušava te kontrolirati?

 

 

Naređuje ti?

 

 

Krivi tebe/ili druge za svoj problem?

 

 

Omalovažava te (makar i kroz „šalu“)?

 

 

Naziva te uvredljivim imenima?

 

 

Ruga ti se pred drugima?

 

 

Veza prebrzo postaje jako ozbiljna?

 

 

Ne pušta te da prekineš vezu iako to želiš?

 

 

Ako si odgovorio/la DA i na jedno pitanje, vrijeme je da malo razmisliš – je li ti veza štetna ili čak nasilna?

Ako je tvoj odgovor DA na neka ili većinu pitanja, vrijeme je da potražiš pomoć od nekog kome vjeruješ i tko te voli ili da potražiš stručnu pomoć.

Misliš li da si u opasnosti, ODMAH potraži pomoć!

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Komadina   datum: 9. 2. 2015.

Vijesti

NE VOLIM TE ZBOG ONOG ŠTO JESI, VEĆ ZBOG TOGA ŠTO POSTAJEM KADA SAM S TOBOM

Image Hosting by PictureTrail.com

Pozivamo sve učenike i djelatnike naše škole, a i sve zainteresirane, na predstavu "Priča o Tanji i Mariju" koja će se održati  u petak, 13.veljače 2015. u 10,45  u sportskoj dvorani SŠ Hrvatski kralj Zvonimir.

U predstavi, koja je rađena prema istoimenoj knjizi Nataše Bijelić, glume i pjevaju učenici 2.G razreda te jedan maturant kao specijalni gost. Sve  se odvija pod redateljskom palicom prof. Zdenke Stegnjaić i uz tehničku podršku našeg domara Mire.

Ovo je priča o dvoje srednjoškolaca i njihovoj ljubavnoj vezi. Kada kažemo ljubavna veza, prva asocijacija nam je ljubav, nježnost, sviđanje. Možda nam padaju na pamet neki romantični filmovi ili knjige koje smo svi, zasigurno, gledali, čitali i gdje je sve idealno i savršeno. Ali vidjet ćemo iz priče koja slijedi da stvarnost nije uvijek tako “ružičasta”.

U nastavku vijesti provjerite jeste li u kvalitetnoj ljubavnoj vezi.

 


Prema istraživanju nasilja u adolescentnim vezama (Cesi, 2004.) 60% mladih ljudi izjavljuju da su doživjeli neki oblik nasilja u vezi, 43% mladih izjavljuju da su koristili neki oblik nasilnog ponašanja u vezi, 87% djevojaka i 57% mladića smatra da je nasilje u vezama ozbiljan problem. Najčešći oblik nasilja je ljubomora , posesivnost kontrola, optuživanje i emocionalne ucjene (48 % mladih je doživjelo ljubomoru) dok 17% mladih pristaju na nešto samo zato što im je neugodno ili ih je strah reći ne.
Među mladima 26% mladića i 13 % djevojaka ne smatra šamaranje nasilnim ponašanjem, također prema istom istraživanju 25 % mladića i 12 % djevojaka ne smatra prisiljavanje na seksualne odnose nasilnim ponašanjem. (svaki četvrti mladić očekuje da djevojka pristane na seksualni odnos ako je tijekom zajedničkog izlaska potrošio više novaca na nju).
Djevojke su sklonije doživljavati i činiti emocionalne (psihološke) oblike nasilja, dok mladići više koriste tradicionalne i seksističke stavove o rodnim ulogama, a skloni su i ne prepoznavanju određenih ponašanja kao nasilnih.

Također, prema Istraživanju rodno uvjetovanog nasilja u adolescentnim vezama (Nasilje ne prolazi samo, Cesi, 2007.) osjećaji i reakcije koje mladići i djevojke navode kao posljedice su kod djevojaka (osjećaj povrijeđenosti, tuge, nesigurnosti, nelagode, straha, srama i krivnje) dok su kod mladića ravnodušnost , emocionalna indiferentnost.

Upravo zbog toga CESI je pokrenuo Projekt prevencije nasilja u adolescentnim vezama u koji se uključila i naša škola programom NASILNE VEZE SU BEZ VEZE u koji su uključeni učenici 2.G razreda.

Cilj programa bio je :

- Informirati mlade o učestalosti, uzrocima i posljedicama nasilja u vezama.

- Osposobiti mlade za prepoznavanje nasilja te razviti mehanizme suočavanja s nasiljem u vezama.

- Utjecati na promjenu stavova koji podržavaju nasilje.

- Razviti i unaprijediti vještine potrebne za ostvarenje kvalitetne veze

- ...i sve to prenijeti drugim učenicima, kroz jedan zabavan i poučan način

 

Je li ti veza ravnopravna i kvalitetna, ili ne?

Ako si trenutno u vezi, postavi si slijedeća pitanja i sam/a procijeni je li ti veza kvalitetna i ravnopravna ili u njoj ima zlostavljanja.

Jesi li u vezi s nekim tko ...

DA

NE

Prema tebi se ponaša ljubomorno i posesivno?

 

 

Određuje ti tko može biti tvoj prijatelj/ica?

 

 

Provjerava gdje ideš i što radiš?

 

 

U tebi izaziva strah?

 

 

Bojiš se kako će reagirati na neke stvari?

 

 

Nasilan/nasilna je?

 

 

Eksplodira kad se naljuti?

 

 

Gura te ili namjerno zabija (recimo, o zid)?

 

 

Prečvrsto te hvata?

 

 

Vrši pritisak zbog seksa?

 

 

Za vrijeme seksa, koristi nasilje ili ga /je se bojiš?

 

 

Pokušava te izolirati od društva i/ili obitelji?

 

 

Omalovažava tvoje prijatelje/ice ili obitelj?

 

 

Pokušava te kontrolirati?

 

 

Naređuje ti?

 

 

Krivi tebe/ili druge za svoj problem?

 

 

Omalovažava te (makar i kroz „šalu“)?

 

 

Naziva te uvredljivim imenima?

 

 

Ruga ti se pred drugima?

 

 

Veza prebrzo postaje jako ozbiljna?

 

 

Ne pušta te da prekineš vezu iako to želiš?

 

 

Ako si odgovorio/la DA i na jedno pitanje, vrijeme je da malo razmisliš – je li ti veza štetna ili čak nasilna?

Ako je tvoj odgovor DA na neka ili većinu pitanja, vrijeme je da potražiš pomoć od nekog kome vjeruješ i tko te voli ili da potražiš stručnu pomoć.

Misliš li da si u opasnosti, ODMAH potraži pomoć!

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Komadina   datum: 9. 2. 2015.

PARTNERSKA ŠKOLA U PROJEKTU MREŽA KOM5ENTNOSTI

Ugostiteljskoj školi Opatija i partnerskim školama  31,3 milijuna kuna za uređenje objekata centra kompetentnosti

U Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka ravnatelji Ugostiteljske škola Opatija i srednjih škola dr. Antuna Barca Crikvenica, Hrvatski kralj Zvonimir, Krk i Ambroza Haračića, Mali Lošinj, potpisali su ugovore o adaptaciji objekata Regionalnog centra kompetentnosti i partnerskih ustanova s izvođačima radova.

Dio je to projekta MREŽA KOM5ENTNOSTI ukupne vrijednosti 31,3 milijuna kuna koji je financiran iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a sredstvima će se adaptirati objekti škola i nabaviti specijalizirana oprema s ciljem poboljšanja kvalitete obrazovanja i osposobljavanja učenika i nastavnika.

„ Škola postaje središte izvrsnosti u turizmu i ugostiteljstvu za cijelu Hrvatsku. “To znači novi prostori, nova oprema i što bolje edukacija za nastavnike i učenike koji će biti osposobljeni za tržište rada.”

Podsjetimo, 2018. godine imenovano je 25 regionalnih centara kompetentnosti (RCK) u strukovnom obrazovanju na razini Hrvatske, a Ugostiteljska škola Opatija imenovana je u sektoru turizma i ugostiteljstva kao nositelj projekta, dok su preostale tri škole na području PGŽ partneri, zajedno sa Trgovačko-ugostiteljskom školom iz Karlovačke županije. Ugostiteljsku školu Opatija kandidirala je Primorsko-goranska županija odvojivši pritom i dva milijuna kuna za podršku projektu, navela je pročelnica Stilin tijekom potpisivanja ugovora, a kojemu je prisustvovao i župan Zlatko Komadina osvrnuvši se pritom na povećan interes učenika srednjih škola u PGŽ-u za strukovna zanimanja na ljetnom upisnom roku.

“Osobno mi je vrlo drago da se ulaže u strukovne škole i da se pomalo bilježi povratak učenika i interes prema strukovnim školama, o čemu posebno svjedoče ovogodišnji rezultati upisa u srednje škole. Ulaganje u kvalitetu obrazovanja i djelatnosti koje su potrebne gospodarstvu primarni je cilj Primorsko-goranske županije. Danas svjedočimo početku radova, vrijednost ugovora iznosi preko 30 milijuna kuna i vjerujem da ćemo stvoriti jako dobre uvjete učenicima i nastavnicima za rad”, rekao je župan Komadina.

O povećanom interesu za strukovno obrazovanje, posvjedočila je i ravnateljica Roth rekavši kako su svi razredi za konobare, kuhare, slastičare i turističko-hotelijerske komercijaliste opatijske ugostiteljske škole popunjeni, a na što su izuzetno ponosni.

Karlovačka zamjenica župana Vesna Hajsan Dolinar zahvalila se županu Komadini i PGŽ-u na partnerstvu u projektu, dok je voditelj projekta Tomislav Kandžija iz Regionalne razvojne agencije PGŽ RRA održao prezentaciju o tijeku projekta.

Izvođači radova na sva četiri županijska školska objekta bit će tvrtke G.P. Boros d.o.o. i Izgradnja d.o.o., a nakon završetka radova Srednja škola Ambroza Haračića dobit će preuređen kabinet kuharstva i posluživanja, dok će Srednja škola dr. Antuna Barca imati novi kabinet kuharstva i slastičarstva, kao i rampu za osobe s invaliditetom, a krčka srednja škola imat će novi kabinet posluživanja i kuharstva.

Svečanosti su prisustvovali i zamjenica župana Marina Medarić, predstojnica Kabineta župana Ermina Duraj, ravnatelj Regionalne razvojne agencije PGŽ Vedran Kružić i zamjenik ravnatelja Regionalne razvojne agencije Karlovačke županije Krunoslav Kralj.

Izvor:https://www.pgz.hr/objave/ugostiteljskoj-skoli-opatija-i-partnerskim-ustanovama-313-milijuna-kuna-za-uredenje-objekata-centra-kompetentnosti/

UPISI U ŠKOLSKU GODINU 2022./2023.

Dragi učenici i roditelji,

u kartici Upisi (s lijeve strane naslovne stranice) pronađite sve potrebne informacije o upisu u programe koje

Srednja škola Hrvatski kralj Zvonimir nudi u idućoj školskoj godini 2022./2023.

U privitku ove vijesti također se nalaze najvažniji podatci o upisima i E-upisima.

NE VOLIM TE ZBOG ONOG ŠTO JESI, VEĆ ZBOG TOGA ŠTO POSTAJEM KADA SAM S TOBOM

Image Hosting by PictureTrail.com

Pozivamo sve učenike i djelatnike naše škole, a i sve zainteresirane, na predstavu "Priča o Tanji i Mariju" koja će se održati  u petak, 13.veljače 2015. u 10,45  u sportskoj dvorani SŠ Hrvatski kralj Zvonimir.

U predstavi, koja je rađena prema istoimenoj knjizi Nataše Bijelić, glume i pjevaju učenici 2.G razreda te jedan maturant kao specijalni gost. Sve  se odvija pod redateljskom palicom prof. Zdenke Stegnjaić i uz tehničku podršku našeg domara Mire.

Ovo je priča o dvoje srednjoškolaca i njihovoj ljubavnoj vezi. Kada kažemo ljubavna veza, prva asocijacija nam je ljubav, nježnost, sviđanje. Možda nam padaju na pamet neki romantični filmovi ili knjige koje smo svi, zasigurno, gledali, čitali i gdje je sve idealno i savršeno. Ali vidjet ćemo iz priče koja slijedi da stvarnost nije uvijek tako “ružičasta”.

U nastavku vijesti provjerite jeste li u kvalitetnoj ljubavnoj vezi.

 


Prema istraživanju nasilja u adolescentnim vezama (Cesi, 2004.) 60% mladih ljudi izjavljuju da su doživjeli neki oblik nasilja u vezi, 43% mladih izjavljuju da su koristili neki oblik nasilnog ponašanja u vezi, 87% djevojaka i 57% mladića smatra da je nasilje u vezama ozbiljan problem. Najčešći oblik nasilja je ljubomora , posesivnost kontrola, optuživanje i emocionalne ucjene (48 % mladih je doživjelo ljubomoru) dok 17% mladih pristaju na nešto samo zato što im je neugodno ili ih je strah reći ne.
Među mladima 26% mladića i 13 % djevojaka ne smatra šamaranje nasilnim ponašanjem, također prema istom istraživanju 25 % mladića i 12 % djevojaka ne smatra prisiljavanje na seksualne odnose nasilnim ponašanjem. (svaki četvrti mladić očekuje da djevojka pristane na seksualni odnos ako je tijekom zajedničkog izlaska potrošio više novaca na nju).
Djevojke su sklonije doživljavati i činiti emocionalne (psihološke) oblike nasilja, dok mladići više koriste tradicionalne i seksističke stavove o rodnim ulogama, a skloni su i ne prepoznavanju određenih ponašanja kao nasilnih.

Također, prema Istraživanju rodno uvjetovanog nasilja u adolescentnim vezama (Nasilje ne prolazi samo, Cesi, 2007.) osjećaji i reakcije koje mladići i djevojke navode kao posljedice su kod djevojaka (osjećaj povrijeđenosti, tuge, nesigurnosti, nelagode, straha, srama i krivnje) dok su kod mladića ravnodušnost , emocionalna indiferentnost.

Upravo zbog toga CESI je pokrenuo Projekt prevencije nasilja u adolescentnim vezama u koji se uključila i naša škola programom NASILNE VEZE SU BEZ VEZE u koji su uključeni učenici 2.G razreda.

Cilj programa bio je :

- Informirati mlade o učestalosti, uzrocima i posljedicama nasilja u vezama.

- Osposobiti mlade za prepoznavanje nasilja te razviti mehanizme suočavanja s nasiljem u vezama.

- Utjecati na promjenu stavova koji podržavaju nasilje.

- Razviti i unaprijediti vještine potrebne za ostvarenje kvalitetne veze

- ...i sve to prenijeti drugim učenicima, kroz jedan zabavan i poučan način

 

Je li ti veza ravnopravna i kvalitetna, ili ne?

Ako si trenutno u vezi, postavi si slijedeća pitanja i sam/a procijeni je li ti veza kvalitetna i ravnopravna ili u njoj ima zlostavljanja.

Jesi li u vezi s nekim tko ...

DA

NE

Prema tebi se ponaša ljubomorno i posesivno?

 

 

Određuje ti tko može biti tvoj prijatelj/ica?

 

 

Provjerava gdje ideš i što radiš?

 

 

U tebi izaziva strah?

 

 

Bojiš se kako će reagirati na neke stvari?

 

 

Nasilan/nasilna je?

 

 

Eksplodira kad se naljuti?

 

 

Gura te ili namjerno zabija (recimo, o zid)?

 

 

Prečvrsto te hvata?

 

 

Vrši pritisak zbog seksa?

 

 

Za vrijeme seksa, koristi nasilje ili ga /je se bojiš?

 

 

Pokušava te izolirati od društva i/ili obitelji?

 

 

Omalovažava tvoje prijatelje/ice ili obitelj?

 

 

Pokušava te kontrolirati?

 

 

Naređuje ti?

 

 

Krivi tebe/ili druge za svoj problem?

 

 

Omalovažava te (makar i kroz „šalu“)?

 

 

Naziva te uvredljivim imenima?

 

 

Ruga ti se pred drugima?

 

 

Veza prebrzo postaje jako ozbiljna?

 

 

Ne pušta te da prekineš vezu iako to želiš?

 

 

Ako si odgovorio/la DA i na jedno pitanje, vrijeme je da malo razmisliš – je li ti veza štetna ili čak nasilna?

Ako je tvoj odgovor DA na neka ili većinu pitanja, vrijeme je da potražiš pomoć od nekog kome vjeruješ i tko te voli ili da potražiš stručnu pomoć.

Misliš li da si u opasnosti, ODMAH potraži pomoć!

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Komadina   datum: 9. 2. 2015.

OBILJEŽILI SMO DAN ŠKOLE

U četvrtak,  9. lipnja 2022.,  krčki su srednjoškolci,  zajedno sa svojim nastavnicima te brojnim gostima i uzvanicima koji su ih pohodili, proslavili Dan Srednje škole Hrvatski kralj Zvonimir.

U maloj sportskoj dvorani održan je svečani program - prigoda da se nastavnici i učenici prisjete svega što se događalo unutar škole u školskoj godini 2012./22. koja je već godinama jedna od ponajboljih srednjoškolskih ustanova u Primorsko-goranskoj županiji.  Obilježavanje Dana Škole, bila je prigoda obilježiti sve što su zajednički činili, na čemu su radili i što su postizali krčki srednjoškolci i njihovi nastavnici, kako u okrilju redovnih nastavnih programa, tako i onih izvannastavnih aktivnosti i projekata dio kojih škola provodi u okvirima brojnih EU programa.

Glazbenim i scenskim izvedbama učenika, svečani program bio je prilika da se javnosti predstavi novo izdanje godišnjaka škole – zanimljivog, sadržajnog i bogato opremljenog izdanja čijim se objavljivanjem u Školi zaključuje svaka školska godina, a s njom i od zaborava “otkidaju” svi učenici, događaji i postignuća srednjoškolaca dio kojih je sad već na izlazu iz svoje škole, odnosno u postupku polaganja državne mature.

Osim za podsjećanje na sve ono što se u školi u proteklom jednogodišnjem periodu događalo, Dan Škole bio je prigoda je i za ukazivanje na postignuća učenika i učenica koji su postigli zapažene rezultate na državnim natjecanjima. Učenicima i njihovim mentorima uručene su vrijedne nagrade, uz ostalo i novčane kojima su najuspješnije, svatko sa svog područja, u ovoj prilici dodatno nagradili i otočni lokalni čelnici.

Maturant gimnazije, Antonio Jurešić je postao državnim matematičarskim viceprvakom, s rezultatom u kojem ga je tek bod dijelio od naslova najboljeg mladog matematičara u zemlji. Antonija Jurešića, koji je tim rezultatom zaslužio pravo izravnog upisa na željeni fakultet, ali i njegova mlađeg kolegu, učenika 2. razreda gimnazije Mateja Bana koji je na istom natjecanju bio deseti, kao i njihovog mentora prof. Hrvoja Karabaića, nagradio je gradonačelnik Darijo Vasilić,

Državnu viceprvakinju krčka škola imala je ove godine i na natjecanju u talijanskom jeziku gdje je drugo mjesto, pod mentorstvom prof. Zvjezdane Karabaić, osvojila Tajana Čorapović. Nju je, s obzirom na to da dolazi s Dobrinjštine, novčano nagradio načelnik Neven Komadina.

Nagrade i priznanja za uspjehe na državnim natjecanjima i smotrama pripala su još i Leonu Bajčiću za rezultate u sportskom ribolovu te Leonu Brautu koji je svoj otok i školu promicao kroz jedriličarske uspjehe. Maturantica Daria Trinajstić nagrađena je pak za uspjeh ostvaren na 9. Državnoj smotri hrvatskog školskog filma, i to za filmski rad kojeg je kreirala uz mentorstvo prof. Gordije Marijan i prof. Andree Dunato.

Učenica 4. razreda gimnazije, Lucija Kvasić nagrađena je za sudjelovanje na državnoj razini natjecanja Europa u školi. Nagrade su zaslužile i sudionice Vjeronaučne olimpijade Ana-Marija Sarić, Marina Cvelić, Anabel Pavlović i učenik Matej Žužić, kao i njihovi mentori, Slava Petrinović te Zvonimir Seršić.


 

Za sudjelovanje u kvizu znanja i kreativnosti Mreža čitanja nagrađeni su: Nadine Bikić, Bruno Brnjaković, David Kosić, Ivona Polonijo (2.HTT), Oriana Međimorec (3.G) i Isabella Međimorec (1.HTT), Lucija Depikolozvane (3.HTT), Božana Krajnović i Lana Jakobović (3.E), zajedno s mentoricama Darijom Papa i Mirjanom Komadina Mergl. Učenici: Adrian Polonijo (1.G), Stjepan Žužić (2.GA) i Deni Renko  nagrađeni su za sudjelovanje u natjecanju o poznavanju Hrvatskog sabora za učenike srednjih škola.

Nastavničko vijeće i Grad Krk nagradili su i gimnazijalce Doru Božić, Luciju Kvasić, Leu Sintić, Frana Marijana, Josipa Mrakovčića i Karla Srdoča (učenika generacije gimnazijskog programa)) za postignut odličan uspjeh u svim godinama srednjoškolskog obrazovanja, a isto su zaslužile i ekonomistice Ajdina Burzić i Korina Čaljkušić (učenica generacije ekonomske škole), hotelijersko-turističke tehničarke Nika Matković i Tajana Čorapović (učenica generacije hotelijersko-turističke škole), nauspješnija učenica ugostiteljskog smjera Michaela Marić te najuspješniji strojar, budući automehaničar, Tony Horvat.

 

Mediji o nama:

NOVI LIST, 9.6.2022.

https://www.novilist.hr/rijeka-regija/otoci/evo-kako-je-krcka-srednja-skola-proslavila-svoj-dan/

PORTAL OTOK KRK, 9.6.2022.: 

https://otok-krk.org/krk/sve%C4%8Dano-i-radosno-proslavljen-dan-kr%C4%8Dke-srednje-%C5%A1kole-hrvatski-kralj-zvonimir

Vijesti

NE VOLIM TE ZBOG ONOG ŠTO JESI, VEĆ ZBOG TOGA ŠTO POSTAJEM KADA SAM S TOBOM

Image Hosting by PictureTrail.com

Pozivamo sve učenike i djelatnike naše škole, a i sve zainteresirane, na predstavu "Priča o Tanji i Mariju" koja će se održati  u petak, 13.veljače 2015. u 10,45  u sportskoj dvorani SŠ Hrvatski kralj Zvonimir.

U predstavi, koja je rađena prema istoimenoj knjizi Nataše Bijelić, glume i pjevaju učenici 2.G razreda te jedan maturant kao specijalni gost. Sve  se odvija pod redateljskom palicom prof. Zdenke Stegnjaić i uz tehničku podršku našeg domara Mire.

Ovo je priča o dvoje srednjoškolaca i njihovoj ljubavnoj vezi. Kada kažemo ljubavna veza, prva asocijacija nam je ljubav, nježnost, sviđanje. Možda nam padaju na pamet neki romantični filmovi ili knjige koje smo svi, zasigurno, gledali, čitali i gdje je sve idealno i savršeno. Ali vidjet ćemo iz priče koja slijedi da stvarnost nije uvijek tako “ružičasta”.

U nastavku vijesti provjerite jeste li u kvalitetnoj ljubavnoj vezi.

 


Prema istraživanju nasilja u adolescentnim vezama (Cesi, 2004.) 60% mladih ljudi izjavljuju da su doživjeli neki oblik nasilja u vezi, 43% mladih izjavljuju da su koristili neki oblik nasilnog ponašanja u vezi, 87% djevojaka i 57% mladića smatra da je nasilje u vezama ozbiljan problem. Najčešći oblik nasilja je ljubomora , posesivnost kontrola, optuživanje i emocionalne ucjene (48 % mladih je doživjelo ljubomoru) dok 17% mladih pristaju na nešto samo zato što im je neugodno ili ih je strah reći ne.
Među mladima 26% mladića i 13 % djevojaka ne smatra šamaranje nasilnim ponašanjem, također prema istom istraživanju 25 % mladića i 12 % djevojaka ne smatra prisiljavanje na seksualne odnose nasilnim ponašanjem. (svaki četvrti mladić očekuje da djevojka pristane na seksualni odnos ako je tijekom zajedničkog izlaska potrošio više novaca na nju).
Djevojke su sklonije doživljavati i činiti emocionalne (psihološke) oblike nasilja, dok mladići više koriste tradicionalne i seksističke stavove o rodnim ulogama, a skloni su i ne prepoznavanju određenih ponašanja kao nasilnih.

Također, prema Istraživanju rodno uvjetovanog nasilja u adolescentnim vezama (Nasilje ne prolazi samo, Cesi, 2007.) osjećaji i reakcije koje mladići i djevojke navode kao posljedice su kod djevojaka (osjećaj povrijeđenosti, tuge, nesigurnosti, nelagode, straha, srama i krivnje) dok su kod mladića ravnodušnost , emocionalna indiferentnost.

Upravo zbog toga CESI je pokrenuo Projekt prevencije nasilja u adolescentnim vezama u koji se uključila i naša škola programom NASILNE VEZE SU BEZ VEZE u koji su uključeni učenici 2.G razreda.

Cilj programa bio je :

- Informirati mlade o učestalosti, uzrocima i posljedicama nasilja u vezama.

- Osposobiti mlade za prepoznavanje nasilja te razviti mehanizme suočavanja s nasiljem u vezama.

- Utjecati na promjenu stavova koji podržavaju nasilje.

- Razviti i unaprijediti vještine potrebne za ostvarenje kvalitetne veze

- ...i sve to prenijeti drugim učenicima, kroz jedan zabavan i poučan način

 

Je li ti veza ravnopravna i kvalitetna, ili ne?

Ako si trenutno u vezi, postavi si slijedeća pitanja i sam/a procijeni je li ti veza kvalitetna i ravnopravna ili u njoj ima zlostavljanja.

Jesi li u vezi s nekim tko ...

DA

NE

Prema tebi se ponaša ljubomorno i posesivno?

 

 

Određuje ti tko može biti tvoj prijatelj/ica?

 

 

Provjerava gdje ideš i što radiš?

 

 

U tebi izaziva strah?

 

 

Bojiš se kako će reagirati na neke stvari?

 

 

Nasilan/nasilna je?

 

 

Eksplodira kad se naljuti?

 

 

Gura te ili namjerno zabija (recimo, o zid)?

 

 

Prečvrsto te hvata?

 

 

Vrši pritisak zbog seksa?

 

 

Za vrijeme seksa, koristi nasilje ili ga /je se bojiš?

 

 

Pokušava te izolirati od društva i/ili obitelji?

 

 

Omalovažava tvoje prijatelje/ice ili obitelj?

 

 

Pokušava te kontrolirati?

 

 

Naređuje ti?

 

 

Krivi tebe/ili druge za svoj problem?

 

 

Omalovažava te (makar i kroz „šalu“)?

 

 

Naziva te uvredljivim imenima?

 

 

Ruga ti se pred drugima?

 

 

Veza prebrzo postaje jako ozbiljna?

 

 

Ne pušta te da prekineš vezu iako to želiš?

 

 

Ako si odgovorio/la DA i na jedno pitanje, vrijeme je da malo razmisliš – je li ti veza štetna ili čak nasilna?

Ako je tvoj odgovor DA na neka ili većinu pitanja, vrijeme je da potražiš pomoć od nekog kome vjeruješ i tko te voli ili da potražiš stručnu pomoć.

Misliš li da si u opasnosti, ODMAH potraži pomoć!

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Komadina   datum: 9. 2. 2015.

Vijesti

NE VOLIM TE ZBOG ONOG ŠTO JESI, VEĆ ZBOG TOGA ŠTO POSTAJEM KADA SAM S TOBOM

Image Hosting by PictureTrail.com

Pozivamo sve učenike i djelatnike naše škole, a i sve zainteresirane, na predstavu "Priča o Tanji i Mariju" koja će se održati  u petak, 13.veljače 2015. u 10,45  u sportskoj dvorani SŠ Hrvatski kralj Zvonimir.

U predstavi, koja je rađena prema istoimenoj knjizi Nataše Bijelić, glume i pjevaju učenici 2.G razreda te jedan maturant kao specijalni gost. Sve  se odvija pod redateljskom palicom prof. Zdenke Stegnjaić i uz tehničku podršku našeg domara Mire.

Ovo je priča o dvoje srednjoškolaca i njihovoj ljubavnoj vezi. Kada kažemo ljubavna veza, prva asocijacija nam je ljubav, nježnost, sviđanje. Možda nam padaju na pamet neki romantični filmovi ili knjige koje smo svi, zasigurno, gledali, čitali i gdje je sve idealno i savršeno. Ali vidjet ćemo iz priče koja slijedi da stvarnost nije uvijek tako “ružičasta”.

U nastavku vijesti provjerite jeste li u kvalitetnoj ljubavnoj vezi.

 


Prema istraživanju nasilja u adolescentnim vezama (Cesi, 2004.) 60% mladih ljudi izjavljuju da su doživjeli neki oblik nasilja u vezi, 43% mladih izjavljuju da su koristili neki oblik nasilnog ponašanja u vezi, 87% djevojaka i 57% mladića smatra da je nasilje u vezama ozbiljan problem. Najčešći oblik nasilja je ljubomora , posesivnost kontrola, optuživanje i emocionalne ucjene (48 % mladih je doživjelo ljubomoru) dok 17% mladih pristaju na nešto samo zato što im je neugodno ili ih je strah reći ne.
Među mladima 26% mladića i 13 % djevojaka ne smatra šamaranje nasilnim ponašanjem, također prema istom istraživanju 25 % mladića i 12 % djevojaka ne smatra prisiljavanje na seksualne odnose nasilnim ponašanjem. (svaki četvrti mladić očekuje da djevojka pristane na seksualni odnos ako je tijekom zajedničkog izlaska potrošio više novaca na nju).
Djevojke su sklonije doživljavati i činiti emocionalne (psihološke) oblike nasilja, dok mladići više koriste tradicionalne i seksističke stavove o rodnim ulogama, a skloni su i ne prepoznavanju određenih ponašanja kao nasilnih.

Također, prema Istraživanju rodno uvjetovanog nasilja u adolescentnim vezama (Nasilje ne prolazi samo, Cesi, 2007.) osjećaji i reakcije koje mladići i djevojke navode kao posljedice su kod djevojaka (osjećaj povrijeđenosti, tuge, nesigurnosti, nelagode, straha, srama i krivnje) dok su kod mladića ravnodušnost , emocionalna indiferentnost.

Upravo zbog toga CESI je pokrenuo Projekt prevencije nasilja u adolescentnim vezama u koji se uključila i naša škola programom NASILNE VEZE SU BEZ VEZE u koji su uključeni učenici 2.G razreda.

Cilj programa bio je :

- Informirati mlade o učestalosti, uzrocima i posljedicama nasilja u vezama.

- Osposobiti mlade za prepoznavanje nasilja te razviti mehanizme suočavanja s nasiljem u vezama.

- Utjecati na promjenu stavova koji podržavaju nasilje.

- Razviti i unaprijediti vještine potrebne za ostvarenje kvalitetne veze

- ...i sve to prenijeti drugim učenicima, kroz jedan zabavan i poučan način

 

Je li ti veza ravnopravna i kvalitetna, ili ne?

Ako si trenutno u vezi, postavi si slijedeća pitanja i sam/a procijeni je li ti veza kvalitetna i ravnopravna ili u njoj ima zlostavljanja.

Jesi li u vezi s nekim tko ...

DA

NE

Prema tebi se ponaša ljubomorno i posesivno?

 

 

Određuje ti tko može biti tvoj prijatelj/ica?

 

 

Provjerava gdje ideš i što radiš?

 

 

U tebi izaziva strah?

 

 

Bojiš se kako će reagirati na neke stvari?

 

 

Nasilan/nasilna je?

 

 

Eksplodira kad se naljuti?

 

 

Gura te ili namjerno zabija (recimo, o zid)?

 

 

Prečvrsto te hvata?

 

 

Vrši pritisak zbog seksa?

 

 

Za vrijeme seksa, koristi nasilje ili ga /je se bojiš?

 

 

Pokušava te izolirati od društva i/ili obitelji?

 

 

Omalovažava tvoje prijatelje/ice ili obitelj?

 

 

Pokušava te kontrolirati?

 

 

Naređuje ti?

 

 

Krivi tebe/ili druge za svoj problem?

 

 

Omalovažava te (makar i kroz „šalu“)?

 

 

Naziva te uvredljivim imenima?

 

 

Ruga ti se pred drugima?

 

 

Veza prebrzo postaje jako ozbiljna?

 

 

Ne pušta te da prekineš vezu iako to želiš?

 

 

Ako si odgovorio/la DA i na jedno pitanje, vrijeme je da malo razmisliš – je li ti veza štetna ili čak nasilna?

Ako je tvoj odgovor DA na neka ili većinu pitanja, vrijeme je da potražiš pomoć od nekog kome vjeruješ i tko te voli ili da potražiš stručnu pomoć.

Misliš li da si u opasnosti, ODMAH potraži pomoć!

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Komadina   datum: 9. 2. 2015.

INSTAGRAM ŠKOLE


FACEBOOK ŠKOLE


GODIŠNJAK 22/23

Priloženi dokumenti:
godisnjak qrkod.png


EUROPSKA UNIJA

 


Katalog knjižnice

Klikom na fotografiju otvara se katalog naše školske knjižnice. Pretražite je li lektira dostupna, pronađite naslove za seminarske radove i sl.

Zatrebate li pomoć, pitajte knjižničarke!

 


OBILJEŽAVAMO

EUČIONICA

Priloženi dokumenti:
EUcionica logo.jpg


EU PROJEKT SALL


ERASMUS+ PROJEKTI


Studij.hr

      

Priloženi dokumenti:
studij.jpg


ZAŠTITA SIGURNOSTI NA INTERNETU

ŠKOLA AMBASADOR

   


ĐIR PO KRKU

     


EKOŠKOLA


KALENDAR
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju